הטיווס ןופצב םע הכירב תיטרפ | Vacation Villa

  מרפאת לונדון ובית חולים מיוחדים נמצאים בבניין ספיניז בווילה בעוד שמרכזי אייס רפואיים, מרפאת יופסיה, מרפאת אסטר ופוליקליניק מדיקור הן עוד כמה אפשרויות ביישובים הסמוכים. בית מרקחת נמצא גם ליד Spinneys, Super Care Pharmacy. מספר סניפים של בית מרקחת זה ממוקמים במרווחים קצרים ליד הווילה.

 הוילה היא חלק ממחוז הקרקע, מה שמוביל אותה למיקום מרכזי. התושבים יכולים ליהנות מהשהות בפרברים של עם מרכז העיר במרחק נסיעה קצר. לכן, יש לה לא מעט אזורי מפתח מסביב לגבולותיה. שכונת חוות ערב היא שכנתה הסמוכה בעוד שהקהילות של סיליקון אואזיס ואל ברארי נמצאות באזורים הצפון-מזרחיים והצפון-מערביים שלה, בהתאמה. המרכז המסחרי הגדול ביותר של העיר, ביזנס ביי נמצא גם הוא במרחק נסיעה קצר משם.

 אזור זה המתפתח במהירות קרוב למרכז, מה שאומר שיש לו גישה ישירה לכל המקומות המרכזיים וציוני הדרך. מלבד המרכז הקהילתי עונה על כל צרכי האנשים, מספר מקומות בילוי ומוקדים מסחריים נמצאים בקרבת מקום. מסלונים ועד מועדוני כושר, פארקים ועד מרכזי בילוי משפחתיים, ומסעדות ועד מועדונים ומלונות, אין דבר שחסר בוילה.

 קניון Centro Camino הוא מיני-מרכז באחד מחוגי הכפר. יש בו סופרמרקט, מרפאה, מספרה, המרת כספים ושקע כלי נגינה. למנה יפה של קפאין, יש לו גם סטארבקס. אבל אין שום קניון באזור שבו אתה יכול לבלות. לשם כך, תוכלו לנסוע לכיוון אל עין רואד כדי להגיע לקניון האאוטלט המציע מגוון עצום של חנויות מותג, פעילויות בידור ושפע של אפשרויות חניה.

 אוכלי אוכל זוכים ליהנות מהרבה אפשרויות בקהילה ומחוצה לה. אורגנו מגיש את הפסטה והפיצה הטובים ביותר בעיר. גם התפריט נטול הגלוטן שלו פופולרי מאוד, מה שהופך אותו לאחד ממקומות הפסטה הטובים ביותר ב-. מסעדת Eat and Drink ממוקמת ברחוב אל עין ומגישה מאכלים פקיסטניים והודיים אותנטיים. מי שמסתכל על אפשרויות מזון מהיר ימצא מקדונלד'ס בוואדי אל סאפא.

 הוילה ומפלי האגמים, הגנים והמדבר שלה הופכים אותה לאזור מרגיע ומתחדש שבקושי תרצו לעזוב. אבל לפיקניקים על החוף, אתה יכול למצוא את חוף ג'ומיירה במרחק של 30 דקות נסיעה משם.

 לסוף שבוע הרפתקני יותר, מומלץ לצאת לכיוון קניון, דרגון מארט, מועדון הגולף Arabian Ranches או Miracle Garden - כולם נגישים תוך דקות ספורות. אתר הנופש והמועדון Al Habtoor Polo, הממוקם בקרבת מקום, כולל גם אקדמיית טניס ומרכז סוסים.

 בזמן שאתה גר בוילה, תמיד יש לך מה לעשות בכל יום. החצרות והפארקים הקהילתיים הם הדגשים העיקריים שלה. יש כ-3 חצרות גדולות ב-3 מבני המשנה, אחת ב-Centro ואחרת בהסיינדה. פארק קהילתי עם נדנדות ורכיבות אהוד על ילדים שחיים כאן. פארק נוסף בנוי ליד שער Aldea ועוד אחד נמצא במזאיה. אז אתה יכול לצפות להרבה מסלולי ריצה, מסיבות ברביקיו, מיני פיקניקים ומפגשים משפחתיים. לאלדאה יש מועדון ספורט הידוע בשם האקדמיה לספורט של איחוד האמירויות הערביות בעוד מועדוני כושר אחרים כוללים Nitro Gym במגדלי משמש ומרכז ביצועים גבוהים Fitt הממוקם במגדלי פאלאס.

 שפע של סלוני יופי נבנו בתוך הקהילה, כמו סלון הנשים Fabulicious, Refinery Beauty Lounge ו- Loteria Beauty Lounge. עצות ורגליים וספא אירידיום הם כמה מהמקומות המועדפים ביותר להירגע ולהירגע.

רמיצ הפוספסב

 נכון לעכשיו, הווילה אינה מארחת אירועים קהילתיים, אבל אם בא לכם על אחד כזה, עליכם להתכונן לנסוע עד ל-Global Village מכיוון שמספר פסטיבלי אוכל, מופעי תרבות, קונצרטים ועוד הרבה אירועים נחגגים שם. ניתן להשתתף בכמה אירועי חגים לאומיים גם בחוות הערביות.

 עם זאת, אם אתה מחפש ליצור קשרים חברתיים יש כמה קבוצות פייסבוק שאתה יכול להצטרף. לאירועים משותפים יש את The Villa land ו-The Villa Community. ה-Villa Mums היא קבוצה פופולרית נוספת באזור, היא מוגבלת לנשים בלבד.

 הוילה אין נמצאת קצת רחוק מההמולה של חיי העיר, אך היא מחוברת הדוק לכל אזורי המפתח, כולל המוקדים המסחריים. אנשים העובדים בביזנס ביי עשויים למצוא את זה יותר נוח לבנות בית למשפחתם בווילה מכיוון שהמחירים כאן תחרותיים וקל לנסוע הלוך ושוב בין שני היישובים.

 נראה שהווילה, על פניה, היא הפשוטה ביותר מבין מבני הבית הרומיים להבנה - אחרי הכל, אנחנו ממשיכים להשתמש במונח הלטיני "וילה" כדי להעלות באוב מקום מפלט מפואר בארץ או על שפת הים.

 אנו מוצאים עדויות לווילה הרומית העתיקה הן בשרידים ארכיאולוגיים והן בטקסטים עתיקים. יחד, נראה שזה מרמז על גוף ארכיטקטורה אחיד ומונוליטי למדי, בעוד שהמציאות היא, למעשה, משהו שונה לגמרי. במובנים מסוימים הווילה הרומית היא חידה. זה נכון במיוחד

 בשלבים המוקדמים יותר של התפתחות הטיפוס, שבהם נותרו ויכוחים חריפים על שאלות של מוצא והשפעה. כסוג בניין, הווילה מצליחה להיראות בו-זמנית מובנת מיידית וחידתית לחלוטין.

 הדוגמאות המוקדמות ביותר למבנים המקובצים בקטגוריה זו, המכונה לעתים במונח וילה רוסטיקה (וילה כפרית), הן לרוב בתי חווה צנועים באיטליה. מבנים כפריים אלה נוטים להיות קשורים לחקלאות או לגידול גפנים (ענבים) בקנה מידה קטן. לאחר מכן, צורת הווילה - והמונח עצמו - מיושמת ומיושמות על מגוון שלם של מבנים שנמשכים הן בתקופות הרפובליקנית והן בתקופות האימפריאליות, ונמשכים אל העת העתיקה המאוחרת. דבר אחד שמשותף לכל הוילות הוא הסביבה החוץ עירונית שלהן - הוילה אינה מבנה עירוני, אלא מבנה כפרי. לפיכך אנו מוצאים אותם לרוב בסביבה כפרית, פרברית או חופית לרוב. במונחים אידיאולוגיים, המדינה (רוס) סיפקה הקלה מהלחצים הקדחתניים של העיר (אורבס), וכך הווילה הפכה קשורה (ונותרה קשורה) למקומות בילוי כפריים.

Errei

Tech News & Trends

16 Comments

  1. Get to know more about JAMB

    School news is available here

    All about https://www.myschooldream.org.ng/

    All about MYSCHOOLDREAM

    Full details about school fees

    Know more about WAEC and other external examination

    GCE external examination is simple

    Full details about your school post UTME

    Full details about each school official website (portal)

    NIGERIA HIGHER INSTITUTION FOR YOU

    ReplyDelete
  2. IF YOU WANNA JOB COME ON
    https://factsonlineworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Get to know more about JAMB

    School news is available here

    All about https://www.myschooldream.org.ng/

    All about MYSCHOOLDREAM

    Full details about school fees

    Know more about WAEC and other external examination

    GCE external examination is simple

    Full details about your school post UTME

    Full details about each school official website (portal)

    NIGERIA HIGHER INSTITUTION FOR YOU

    ReplyDelete
  4. UiPath Studio Enterprise v22.4 Free Download

    UiPath Studio Enterprise v22.4 Free Download

    ReplyDelete
  5. Hello "Owner", I found your article, "The tyves will be killed by the carob Vacation Villa," to be very interesting and informative. Your content is completely unique, and I admire the hard effort that you put into this. I simply cannot express how much I like reading it. In addition, I am a Provide cheap csgo prime accounts.
    CSGO Account Buy
    buy csgo accounts
    csgo high tier accounts
    dmg csgo
    Buy Non Prime accounts at lowest price
    cheap csgo prime accounts

    ReplyDelete
  6. This site looks better and better every time I visit it. What have you done with this place to make it so amazing?!
    Fashion write for us
    uwatchfree
    Jalshamoviez
    Pacman 30th Anniversary
    Air Duct Cleaning Houston Speed Dry USA

    ReplyDelete
  7. Top Deep Tech Startups In India, Latest Information On Deep Tech Startups in India For 2023 [Updated List] @Sanchiconnect!

    ReplyDelete
Previous Post Next Post